Pazartesi, Aralık 23

MAN, otonom sürüş projeleriyle    “Kamyon İnovasyon Ödülü 2024″ü kazandı – OTOMOTIV

MAN otonom sürüş projeleriyle
“Kamyon İnovasyon Ödülü 2024″ü kazandı
MAN Truck & Bus, otonom sürüş alanında ANITA ve ATLAS-L4 araştırma ve geliştirme projeleri ile “Kamyon İnovasyon Ödülü 2024″ün sahibi oldu. Uluslararası Yılın Kamyonu jürisi, projeleri değerlendirirken şunları övdü: “MAN projeleri, otonom kamyonların lojistiği daha güvenli ve verimli hale getirebileceğini gösteriyor.” MAN’ın ödüllü ANITA projesi; Otonom kamyonlarla karayolundan demiryoluna yük aktarımında %40’a varan verimlilik avantajı sağlayın; ATLAS-L4 projesi, sürücüsüz araçların lojistik merkezleri arasında sürülmesiyle yorgunluktan kaynaklanan kazaların azaltılmasını ve ulaşım süreçlerinin optimize edilmesini planlıyor.MAN Truck & Bus, sektörün geleceğini şekillendiren teknoloji, dijitalleşme ve inovasyon alanındaki gelişmeleri ile ödüller kazanmaya devam ediyor. MAN, otonom sürüş alanındaki araştırma ve geliştirme projeleri ANITA ve ATLAS-L4 ile bu kez uluslararası yılın kamyonu jürisi tarafından “Kamyon İnovasyon Ödülü 2024” ödülüne layık görüldü. Kamyon sektöründen 25 uluslararası gazeteciyi temsil eden jüri başkanı Gianenrico Griffini, MAN’ın otonom sürüş alanındaki ANITA ve ATLAS-L4 projelerini öven konuşmasında şunları söyledi: “Her iki projenin de gelişmiş özellikleri ve merkeze katkılarının yanı sıra, intermodal taşımacılığın merkezden merkeze ve otomasyonuna, MAN Truck & Bus “Lojistik sağlayıcılar, bileşen tedarikçileri, araştırma enstitüleri ve kamu altyapı işletmecileri arasında verimli tasarım işbirliğinin” öneminin altını çizdi. MAN Truck & Bus Yönetim Kurulu Üyesi Yönetim Kurulu Başkanı Araştırma ve Geliştirme Frederik Zohm şunları ekledi: “Bu ödül sadece ANITA, ATLAS-L4 ve ortakları için büyük bir onur değil, aynı zamanda otonom sürüşü büyük bir yetkinlikle ileriye taşıyan MAN’daki tüm meslektaşlarımızın başarılarının da tanınmasıdır. ve tutku Dijitalleşme ve sıfır CO2 “Bu projeler, sürüşün yanı sıra geleceğin iklim dostu, güvenli, verimli ve akıllı ağ bağlantılı taşımacılığına dönüşümün de üçüncü ayağını oluşturuyor. Amacımız 2030 yılından itibaren lojistik merkezleri arasında belirlenen rotalarda taşıma için seri üretim otonom kamyonlar sunmaktır” dedi. Otonom kamyonlar, özellikle merkezden merkeze olmak üzere lojistik merkezleri arasındaki karayollarında taşıma için çok önemli avantajlar sunuyor. Yorgunluktan kaynaklanan arkadan çarpışmaları önlemeye ve güvenliği artırmaya yardımcı olurlar.Ayrıca enerji tasarrufu sağlayarak ve bireysel sürüş molalarından bağımsız olarak lojistik akışını dengelerler.Ayrıca, sürücüleri daha çeşitli taşıma görevleri için serbest bırakarak sürücü eksikliğini hafifletmeye yardımcı olurlar. taşıma ve dağıtım.ATLAS-L4: otoyolda otonom sürüş için geliştirildiMAN Truck & Bus otonom sürüş projesi başkanı Sebastian Voll şunları söyledi: “ATLAS-L4 projesinde, özellikle merkezden merkeze kullanım durumu için otoyolda otonom sürüşü geliştiriyoruz. 2021’de Almanya’da kabul edilen, teknik inceleme ile tanımlanan rotalarda sürücüsüz kamyonların kullanılmasına izin veren otonom sürüş yasasından. “2024 yılının sonuna kadar yollarda uygun bir araç prototipini test etmek istiyoruz” dedi. 2022 MAN Truck & Bus, Knorr-Bremse, Leoni, Bosch, Fernride, BTC Embedded Systems, Fraunhofer AISEC, Technische Universitat Munchen, Technische Universitat Braunschweig, TUV SUD, Autobahn GmbH ve Würzburg Ulaştırma Bilimleri Enstitüsü (WIVW GmbH) ile iş birliği yapıyor. Alman Federal Ekonomik İşler ve İklim Koruma Bakanlığı tarafından finanse edilen “Seviye 4’te otoyollarda ve ekspres yollarda otonom ulaşım” (ATLAS-L4) araştırma ve geliştirme projesi üzerinde birlikte çalışıyor.ANITA: Bir konteyner merkezinde otonom sürüşü içeriyorMAN, Deutsche Bahn, Fresenius Uygulamalı Bilimler Üniversitesi ve Gotting KG ile birlikte entegrasyon temelinde oluşturulan “Terminal Operasyonlarında Otonom İnovasyon” (ANITA) da Alman Federal Ekonomi ve Güvenlik Bakanlığı tarafından finanse edildi. Lojistik merkezlerinde otonom kamyonların kullanımı. MAN, bu amaçla dijital görev planlaması yardımıyla konteynerleri karayolundan demiryoluna otonom olarak yükleyen sürücüsüz bir kamyon geliştirdi. Proje kapsamında ortaklarla birlikte DB Intermodal Services konteyner deposunda ve Ulm’daki DUSS konteyner terminalinde altı ay boyunca pratik testler gerçekleştirildi. Eylül 2023’te yapılan proje sonunda otonom kamyonun geleneksel araçlara göre %40’a kadar daha verimli olduğu belirlendi. Dolayısıyla çevre dostu projenin karayolu ve demiryolu yük taşımacılığını daha verimli, öngörülebilir ve esnek hale getirme konusunda büyük bir potansiyele sahip olduğu ortaya çıktı. MAN Truck & Bus ANITA Proje Müdürü Amelie Jacquemart-Purson proje hakkında şunları söyledi: “ANITA’yı özel kılan, otonom kamyonun terminal sürecine tamamen dijital entegrasyonu. Bu, otonom kamyonların terminal prosesinde kullanılması için genel bir ön koşuldur. lojistik.”MAN Truck & Bus’a İkinci Kamyon İnovasyon ÖdülüSektörün geleceğini şekillendiren prestijli “Kamyon İnovasyon Ödülü 2024”, ikinci kez bir MAN otomasyon projesine layık görüldü. AFAS otomatik inşaat güvenlik aracı, 2019 yılında ilk kez düzenlenen ödül töreninde bu ödülü kazandı.
Kaynak: (guzelhaber.net) Güzel Haber Masası

—–Sponsorlu Bağlantılar—–

—–Sponsorlu Bağlantılar—–

—–Sponsorlu Bağlantılar—–

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

romabet güncel giriş betgar güncel giriş
ekrem abi sitesi gaziantep escort