Pazartesi, Aralık 23

Volkswagen’in elektrikli otomobil satışları hızla düşüyor: Avrupalılar neden benzine geri dönüyor?

Bu haberin orijinal dili İngilizce idi.

Tüketicilerin benzine yönelmesiyle birlikte Volkswagen elektrikli araçlarının Avrupa’daki satışları yılın ilk üç ayında neredeyse dörtte bir oranında düştü.

REKLAM

Şirket, 10 Nisan’daki son mali güncellemesinde, tamamen elektrikli araç satışlarının bir önceki yıla göre Avrupa’da %24 düştüğünü, Çin’de ise %91 arttığını duyurdu.

Güney ve Kuzey Amerika’nın yanı sıra Çin’den gelen “olumlu veriler”, VW araç teslimatlarının aynı çeyrekte %3 artarak 2,1 milyon araca çıkmasını sağladı.

Ancak bu olumlu verilere ve Çin’de elektrikli araç satışlarındaki büyük artışa rağmen Avrupa satışlarındaki düşüş tamamen önlenemedi.

Ayrıca şirket, Avrupa’daki elektrikli araç siparişlerinin geçen yıla göre iki kattan fazla (%154) arttığını vurgulayarak, sipariş sayısının 160 bine ulaştığını duyurdu.

Volkswagen satıştan sorumlu yönetim kurulu üyesi Hildegard Wortmann, Alman otomobil devinin ilk çeyrekte “sağlam teslimat performansı” elde ettiğini vurguladı ve geniş “ürün yelpazesinin” onlara bu durumu telafi etmek için “gerekli esnekliği” sağladığını söyledi. elektrikli araçlar gibi belirli segmentlerdeki talep dalgalanmaları.

Wortmann, “Avrupa’da tamamen elektrikli modellerimiz için aldığımız yüksek siparişler, yıl boyunca bu segmentte hem bölgemizde hem de dünya çapında büyüyeceğimiz konusunda bize güven veriyor” dedi ve ekledi: “30’dan fazla model Bu yıl başlayacağız, önümüzdeki aylarda rüzgarı arkamıza almamızı sağlayacak.” dedi.

Avrupalılar neden petrole geri dönüyor?

Şubat ayında Avrupa Parlamentosu, 2035’ten itibaren benzinli ve dizel araçların satışını yasaklayan yeni bir yasayı oyladı ve onayladı.

Avrupa Birliği’nde iklim değişikliğiyle mücadeleye yönelik daha geniş bir çabanın parçası olan yeni yasanın, bloğun elektrikli araçlara geçişini hızlandırması bekleniyor.

Buna rağmen, Dünya Ekonomik Forumu’nun yakın tarihli bir raporunda sektörün yüksek maliyetler ve şarj altyapısının eksikliği gibi zorlukların üstesinden hala gelemediği ve bunun da ilk çeyrekte Avrupa’da EV satışlarında düşüşe neden olduğu bildirildi.

Danışmanlık, denetim, vergi ve kurumsal finansman hizmetleri sunan Ernst & Young’ın yakın tarihli raporunda yasal düzenlemelerin, sübvansiyonların ve teşviklerin elektrikli araçların benimsenmesi üzerindeki olumlu etkileri vurgulandı.

Ancak sübvansiyonlara rağmen maliyet hala yüksek ve araçların kitlesel olarak benimsenmesine engel oluyor.

Çünkü elektrikli araçların maliyeti, fosil yakıt kullanan araçlara göre dörtte bir daha fazla.

Ernst & Young, araçlarını evde veya uzun yolculuklarda şarj edemeyen kişilerin yüksek ücretleri nedeniyle evlat edinmenin durabileceğini öngörüyor.

Ernst & Young, bunu önlemek için bürokrasiyi ortadan kaldırması, yerel yetkililerden daha hızlı onay alması ve kamu hizmeti ağlarına kablo bağlantıları sağlaması gerektiğini söylüyor.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

romabet güncel giriş betgar güncel giriş
ekrem abi sitesi gaziantep escort